Hoppträningღ

ligger nu i sängen och har på mig min sköna morgonrock (Y) det är fan Nice allså!
och kan säga att det är skönare när man har med tagit en dusch som jag nästa gjorde nyss med, men det bästa är att det är kväll nu och börja dra sig på natten allt, härlligt som bara den eller vad säger ni:)?

Hoppträningen:

Min lilla bästa ponny var allt duktig idag!
vi hoppade inomhus träng, hum? nu undrar ni säkert hur man gör det och lyckas med de! men kan säga att de inte funkar helt och sådå. men man blockar fram allt som vi hade var llite träng hinder! David var duktig och bryde sig inte alls med de läskiga hinderna. men kanske inte så konstigt som han har redan gått de.
men fin är du min stjärna <3!

Tävling om två dagar kvar:O:D längtar som fan nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0