Hemma nu!.

Kom nyss hem från tvälingen och kan säga att han var jätte duktig idag :)(Y) .vi hade tyvärr 4 fel i båda klasserna men han var finare i LB allså.
det var en riktigt svår sväng till 6-7 och många gjorde volter där eller hästen stanna men david klara de jätte bra, finast på honom!

värsta var på framridnigen faktiskt!.. det rullade på som bara den där och alal fick panik typ :/ .. det var rätt jobbigt att rida fram då men ja höll mig lugn och så, bara david som vart lite starkare där då folk höll på.

men kan säga att jag var verklige nöjd med min dag och så! som sakt de var vår första tävling tsm så vad ska man begöra, nästa är Tollstad och då blir de Lb & Lb " Regional då med" .

Bilder komma, men inte fått dom än<3

Jag har tävling shortan på mig, SEXXIGT! ahhahaha ^^



Uscch jag glömnde berätta att jag vakna med nackspärr i morse :/ .. kunde inte alls kolla åt höger så gick runt med denna på tävligen! verkligen snyggt (Y)`! ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0