Fredagkväll!

Skoladagen var så himlas seg så usch!
jag satt och jobba med EU, rikgsdagen och sånt så har väl endå inte så myckey kvar.

Efter skolan vart de stan typ en halv timme och lite mer, inte så ovanligt att ja går där?
men de roligaste var att ja inte kom hem med något, eller inte så skoj för mig med spara pengar (y) !
jag gick med Bea, emma & ankihh.

Kom hem och då började jag plugga direkt allså! känner mig lite stolt och så plus att jag skickade in det!
Stallet!
red på min galna ponny allt^^
oh shit idag var han riktigt pigg och posetivm när vi galoppera så drog han tag i beter och gjorde typ två glödje skutt! Naww han är så gullig allt.
men han var riktigt fin endå han gjorde skutten, finaste! i morgon blir de ett långt ridpass.
Bästa vänn<3

KVÄLLEN !

Åkte in till stan med alexandra "nannis" vid runt 7 bussen, hade inte så stor koll på när bussen gick utan hon sa bara du måste vara där snart så gå nu! ... jag typ halv sprang till bussen, duktigt thilda!

Inne istan var de lite dödt ibörjan! men sen allt började vi träffa lite folk!
när klockan var runt halv 10 så träffade vi sky och hans polare.. dom var väl runt 6 st och alla var killar (y)
haha han var ju lite full med så han pussade min hand när han hälsade på mig, jaha du (:


Åkte till hagafesten som var vid borgen!
Självklart var vi lite blond och glömnde bortt vart de log men till slut allt (y) !
Träffade på lite folk där som vi snackade med och sen kom sky & hans vänner ditt med.
vid klockan var 11 så drog vi ner igen till väster tull och träffade Christoffer och hans vänn! prata lite där och seen drog dom vidare och vi åkte allt hem då.
kan säga vi har åkt mkt spårvagn idag!..
Men kvällen var riktigt skooj!

Bilder kommer in senare, måste hitta sladden!

Ska allt nya krypa ner i sängen och sova med min lilla nemo, bilden är riktigt gamal.<3


Kommentarer
Postat av: Nannis

haha det var ett jäkla mkt spårvagnande ! xD

Men killarna på var ju lite ;) HA ! <3

2010-03-20 @ 09:32:10
URL: http://xnannisx.blogg.se/
Postat av: sebbe:)

haha naaaw vad söt hund ! :D

OMG VAD SÖT THILDa!! <3

2010-03-25 @ 22:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0