Fredag (:

Vakna trött ! ....
kan säga att jag var verkligen trött hela skoldagen idah^^ illa verkligen! men vi hade rediovisnign idag våran grupp! kan säga att det gick nog rätt bra för mig, fan rätt stolt. !
även liksom ja var mega trött och kanppt sa något på hela dagen så gjorde ja bra ifrån mig där (Y) SOLT.
det skönaste med hela dagen var att vi fick sluta klockan 2 idag :O helt stört, det är första gången vi får slutar så tidigt.

När jag kom hem så tog jag panodill och la mig på sängen och typ somna! ..

Stallet vid 5 och kom hem vid ca 8! ...
fixade finaste pojken in för tävligen i morgon. så nu är han mega vit tror jag? märker väl de imorgo bittig skulle jag tro. han var vit innan jag gick hem.
jag red lite på honom med så han inte är mega pigg i morgon;)


blir 90cm & 1m !..

men ska krypa ner i sängen strax, men känner att jag endå inte kan det för lilla pojken festar så vill ha lite små koll på honom, MEN jag vet att han tar de lungt och jag litar verkligen på honom

men vi hörs i mogon, sovgott allihoppa =D


Sorry att de kommer samma bilder hela tiden typ på honom. men lovar ska ta nya.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0