Fred- 23:41

Äntligen kväll igen, Hhaha! känns som ja säger de varje kvälls inlägg men jag älskar verkligen när drar ihop sig till natt!
man får krypa ner i sängen och sen blunda med ögonen sedan så somnar man in! Snacka om myspys där ;)!
fast sen är de alltid mysigare att somna in med någon som ligger brevid!..
men är man singel så får man allt ligga själv så länge eller vad säger ni alla som är singlar :P`?
men ibland är det allt skönt att bara singel ! slippa allt bråk och stress men kan säga att de är riktigt mysigt att ha kille, kärlekt är verkligen viktigt här i livet, att ett par älskar varandra då är det serriöt.

Men iallfall vart var jag?
jo att sova eller någpt?.. men ska strax krypa ner i sängen som jag ska jobba i morgon bittig och kommer vara helt slut om ja inte stänger av datorn snart!

just ja min kväll! den vart inte som ja hade tänkt mig. bellan & sofie var jag aldrig med! men ja träffade nannis & lotta sen vart de massor , vi var på SRS xD ..
men ajaj nu börjar lilla thilda bli trött, :( men hörs i morgon och sov så gott <3:)

Hitta mina brillor ;) hahahaha


men jag passar mkt bättre utan (y) 


Kommentarer
Postat av: Tove's Hästblogg

Svar: Tack :D



fin blogg du med!

2010-03-13 @ 11:42:11
URL: http://sunnysolvej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0