en vanlig tisdag

Jaha här sitter man och känns nästan som man somnar :/! illa verkligen eller vad säger ni? Men de som håller mig vid liv är min godispåse (a) Goott! inte köpt godis på jätte länge! så kan säga att de är riktigt gott.

Men min dag idag då? ..
skolan som ni vet då! SEGT på slutet.
Efter skolan vart de stan med Patricia & Alexandra typ en timme, köpte Ett linne & örhängen! LOOOVE på detta allså! så nu är mitt present kort slut på gina allt!/: suck men får studiebidrag om 7 dagar tror ja så klarar mig till de ! ;)

Värsta är att jag & Alexandra fick springa till bussen! den började åka men han såg att vi skulle med den så han stanade, snällt verkligen! annars skulle vi fått vänta en helt timme på nästa.!
men jag gör aldrig om de igen! PINSMANT SOM DEN!.

Stallet sendå!

David var lite små pigg i början men ritkgit fin endå allt, vi skrittade fram på vägen utanför, som går till skogen men kan ej rida i skogen en men skrittvägen är ju en bit så är lite mysigt att skritta fram där.

Bara två dagar kvar! längtar som fan<33

jobbade på kvällen med! ...
blir så sur på tantern!

men nu ska lilla jag allt gå lägga mig, APU i morgon! ..
godnatt <3

Munsboro Tony & jag
en av mina gamla C-poonyer jag hade, hade han lite mer ett halv år, tävla han upp till LA.
Bilderna är från min första tävling på honom. det är bara Lc & Lb. första bilden är Lb & andra är Lc.
Han har gått Msv innan jag fick han, men hade honom bara till försäljnig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0