Daniel Svensson

Kom nyss hem från skolan träningen som var på NFK idag, david hängde med mig till skolan och hade det jätte bra där verkligen. vid 1 så började min hoppgrupp.

Ridpasset-
han var lite små het kan man säga, lilla pojken då(a) hahaha! men han var jätte fin och jobbade på när vi redfram. sen när vi började hoppfram så vart han så glad så han börja tagga som bara den men kunde hålla honom allt endå! men david blir så glad när man får börja hoppa och de förstår ja.
vi hoppade på olika övningar och är verkligen bra, att komma rakt på hindret och hitta balansen mellan hinderna. Men sen när han höjde så vart han mer lugnare och konsentrera sig ennu med och hoppade upp sig riktigt bra, duktig ponny, är riktigt glad att jag har dig. finast <3!

Och det var kul att daniel tycket att david var fin och var en cool ponny, en ponny som verkligen kan och älskar det han gör. det är kul att höra att han gillade han :)

Mamma & pappa kom och kollade på mig sen när jag tränade med (: sen åkte vi hem lite innan klockan 3, det är ju tur att man har en sån snäll häst som gå rakt in i transporten. Han är ju för bäst♥

tycker att daniel var riktigt bra tränare, skulle kuna åka och tränar för han igen och göra de utan skolan! (:




bilden är verkligen jätte gamla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0