APU..



... idag rå!
Är som vanligt förutom att vi red ut idag med som vi gjorde föra veckan, SKOJ faktiskt^^
Jag skulle ha ridit krusa men ficl verkligen inte tag i henne i hagen så vi lätt henne vara kvar och byta hage och hämntade prinsen!:) ( Allså bästa David)
kan vara lite skönt att ha APU där man har sin häst allså, så david kom ut i skogen idag och fick galoppera, JIPPI!
han tyckte det var verkligen jätte skoj att komma ut i skolan och på galoppspåren.
Jag tycker så skönt att man kan rida ute i paddocken & i skogen igen! som jag red i paddocken i går ;)! .. finaste var han allt med då!

Men slutade lite innan 3, vart och städa skåpet då sen hem och och käka lite!
sen tog ja en varm dusch, frös som bara den när jag kom hem så nu ser jag ut så här som ja gör på bilden. het va;)! GRR !




Kommentarer
Postat av: borås ryttaren

fin blogg :)

Haft en bra dag?

2010-03-31 @ 19:25:32
URL: http://borasryttaren.blogg.se/
Postat av: borås ryttaren

sv: jo då :)

händer i påsk? :)

2010-03-31 @ 22:09:36
URL: http://borasryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0