Aj min rygg!

Idiot !
gick på bussen i morse och med angelicia och när vi gick i gången där och skulle gå ditt vi skulle sitta så börjar han som kör bussen som en galning så vi tappade lite balans men hittade den snabbt sen gör han tvär stop så tappat balansen igen och jag ramlar bakåt ocg angelicia med, ja får armstödet mitt i min rygg :O!! sen får ja
angelicia på mig... ajaj..!  

Så nu har jag jätte ont i ryggen!

Kom nyss hem från stallet nyss då , var uppe och mockade och fiaxde mat till david och var ute med båda hunderna samtidigt, undrar ni båda men har lilla gicci här =D!

ska fixa orning mig nu snart och träffa Sofie & Bellan, sen ska vi träffa några killar eller en ? har inte så stor koll på vilka vi skulle träffa men de blir nog skoj ;D

hörs sen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0