ÅBY Torsdag

Hey !

Hoppas att allt är bra med er :)?
ledsen att jag inte bloggade i går och i förgår tror jag?.. men jag har haft lite mycket att göra. jag har pluggat och sånt!.. usch!


kom nyss hem från skolan nu iallfall!
Har vart och ridit idag och vi hoppade också (Y) det gillar jag allt.
har ju Mbrama och kan säga att den hästen är riktigit fin att rida, en trevligt storhäst "liten model".
den hoppas som fan också, lite het och så, dock vart riktigt halt för 2 år sen eller något, men gör verkligen inget. han är sjukt fin nu iallfal.
 Höll på åka av en gång med (Y) xD ! BRA THILDA :D haha
,men han ville svänga åt andra håller och ja åt de andra men satt kvar. Tur man har en så bra balans =D;)!


men nu ska jag allt äta lite innan jag dra tll stallet och fixar david in för hoppträningen ikväll. skriver mer sen hur den gick.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0