22:55 Tisdag!

Äntligen är de knäll, kan ju säga att jag verkligen längtat att få gå lägga sig!
det kanske låter lite knäppt, men nu tror jag allt jag kan sova normalt igen, sjukt skönt de och så..

min dag har vart rätt chillt^^ skolan först som sakt då! kan säga att jag var mega duktig idag! eller båda dom här dagarna som har gått. är riktigt stolt över mig!

Sen vart de stallet efter skolan, hade bara 1 häst idag då. så var klar i stallet rätt tidigt idag då.
men red och fixade allt med bästa vännnen♥ han finns verkligen om alltid till om man behöver honom.
Men var klar vid stallet vid halv 8 och då vart det hem och byte om till myskläder igen :O kan ni tänka er de att jag tar på mig det två dagar irad nu! fyfan xD..ahaha
men drog hem till ankihh och såg på filmen Fame, men den gamla!
jag vill se den nya fame, tror den är bättre! någon som sett den nya:)?

men ska sova nu och hoppas alla haft en trevlig dag♥


bjuder på en gamla bild på mig, när jag vart fotad.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0