Vart i skolan?

Tisdag är det allt idag!

Jaha har jag vart i skolan idag?..
jo jag har faktiskt vart där idag men kom ditt efte lunche faktiskt!..
jag hade migränn på morgonen och måde verkligen inget bra kan man säga så jag sov till halv 10 eller något sen gick jag tog en dusche sen börja ja faktiskt fixa orning mig till skolan.

kom in till skolan vid halv 1 och fick allt ta bussen 459 in, duktig jag är!
kom till skolan och då var det vara beckä & Emma i min grupp där, resten vad sjuka!? ..
vi hade rast när jag kom så det var ju bra allt!

Vi satt igågn direkt efter rasten och hann inte klart endå fast vi jobbade som bara den!
så måste vara i skolan i morgon med efter vi vart i skogen? , brukar ju ha apu i morgon då men klassen ska iväg ut i skogen? hum ingenaning vart vi ska faktiskt dom har inte sagt de men säger skogen. men hoppas vi inte är i skogen, hatar skogen!

men som sagt jag var i skolan allt, men efter lunhe och jag är stolt att ja åkte dit! ingen mening att ligga hemma om man mår bättre, heller hur ;)?



Slapp frilla och solbrillor på sig idag (y) ..
har man migränn så är ljuser jobbigt så!..
Snyggt som fan , HOST NEEJ!



Kommentarer
Postat av: EVELINA

fika någon dag?

2010-06-01 @ 22:54:54
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0