Tävling

Duktig pojke idag allt måste jag börja säga först!
han var helt otrligt fin idag, jag red så jävla bra i första klassen dock ja inte fick upp han så rev näst sista hindret. men jag var så nöjd efter denna ruda. hade vi inte rivit de skulle det blivit en placering allt! :)
andra klassen stanna vi ut oss i sista hindret i grunden, ja sluta typ rida eller något så mitt fel där men är verkligen jätte nöjd där med!

Bästa david idag!

Tävlign nästa helg i två dagar då (: (y)

Tack Nannis som var hästskötare, Tack bror ( andreas ) & pappa som körde mig och Tack mamma  <3




Hästskötaren ;D hahaha


Min Andra store bror Alexander kom till tävlign lite snabbt förbi och hälsade, han är inte den som gillar hästar riktigt men bara för david var duktig så gick han fram och myste ihop sig med honom. Tuhuh


Mickis var också där, hon är ju tsm med min storebror så dom kom ju tsm ditt (:



Och pappa myser ihop sig med finaste pojken ! <3

ALLA ÄLSKAR DAVID ALLT IDAG,!


Kommentarer
Postat av: EVELINA

nee du kan ju inte vara glad när hästen stoppar ut sig =)

2010-06-07 @ 11:14:29
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0