Söndag !

jag är ledsen att jag är verkligen jätte tråkig idag som jag inte alls har bloggat något, men kan säga att jag har sovit hela dagen! -

gick upp kl 6 i morse och var i stallet vid halv 7 för jag jobbade ^^ suck verkligen!
jag ville verkligen bara ligga kvar i sängen och somna om men syster fick allt upp mig..
Vi var väldrigt snabba i stallet som det bara var privathästarna inne och 3 lektionshästar då.
Var klara vid 8 ungeför..

sen resten av dagen har jag legat i sängen eller soffan och jag somna på båda ställerna, fybubblan !
Hoppas att ja är piggare i morgon! ligga och sola kanske? ..



Rebecka & Jag ifrån föra veckan ni var på stan..
Trevligt var de allt, får göras om gmn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0