Shopping idag !

Måndag idag allt och idag börja jag denna start på veckan att åka in till stan med mamma & mickis..
vi åkte in till stan vid halv 2 tror ja klockan var ? men iallfall vi alla tre hittade något som vi kunde komma hem med, älskar att shoppa och komma hem med kläder i en påsa (a) tss...

Mamma handlade ett par jens & ett par skor , snygga allt  var båda sakerna sen handlade  mickis ett par skor & ett linne som också var snyggt.

men vad hittade jag då ? .. spänade ;D? haha naavers!

kom hem med detta :



 Från Ginatricot




Från Monki - bästa affären



Från Bikbok

+ så köpte jag underkläder på ginatricot, men fanns inga bilder på dom ..


Vi gick och fikade efter en stund med och hade det trevligt allt, vi drog oss hem vid lite efter halv 4, så var ingen lång dag på stan men fick hem lite saker endå allt.

Pusss på Mamma & Mickis för dom gjorde min dag bra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0