SegSeg NU & trevligt igår!

Uach vad seg jag är nu eller idag ,!
jag ska inte vara istallet förs 5 idag och det är ju självklart en hel dag kvar tills klockan blir 5 , fybubblan allså^^
så vad händer till dess? .. som jag är så seg så måste jag börja med att städa upp rumet SUCK! ..
sen blir dde ganska ut och sola, alltid skönt ligga i solen en stund och lyssna på musik eller så brukar ja snacka i telefon, alltid någon som ringer ;d haha!



Jag hade iallfall trevligt igår med min mammi, vi umgicks hela dagen i går faktiskt.
förs på dagen gick vi ner och fika och gick runt kanalen och sen efter en stund så gick vi hem,^^
drog till stallet efter en stund tillsammans, och sen på kvällen så gjorde vi dipp & åt gurka till det, mumms verkligen, + att vi såg en film också samtidigt.
Filmen hete : Annie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0