Onsdag, vanlig dag?

Heyy!

idag har min skoldag absolut inte vart vanlig!
vi skulle gå på någon buss som skolan hade hyrt och den tog oss utan för åby och mitt ute i skogen =O .. jag harar ju verkligen skogen, varför just skogen kan man undra?.. men ajja vi åkte med it 1:orna med!

När vi kom fram så delade vi in oss i grupper och självklart hade ja dom bästa i min grupp!
Patty, Nannis, Thea, Ankihh, Natta & Patricia..

vi gjorde massor av saker och som att klätra & hoppa & den stora saken var väl att samarebeta med varandra! ..
det gjorde våran grupp bäst!..

vi var tillbaka i stan igen vid 3 ungeför och då drog ja ner till södertull och väntade på bussen hem, sjukt trött och ja kände mig inte så nice alls. mjukis byxor, linne & addidas tröja :O-- inte min grej att ha på mig xD ..

Sen hem och drog till stallet!..


Patricia, Patty, me & Nannis


Patricia & Ankihh



Nannis kör på ;D




Där har ni lite bilder från idag och det var allt trevligt och skönt att komma bort från skolan ett tag även vi kom ut i skogen som jag absolut inte gillar men man kom iväg från de lite, hahah! ..

Osminkad och verkligen slappp kläder =O HJÄLP..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0