Onsdag - HÄRLIGT...

ÅH vilken underbar dag jag har haft verkligen, känns som dagen aldrig tar slut eller vad säger ni där ute ?..
Solen skiner verkligen, det är varmt  & härligt !
Så vädret ligger verkligen på top humör och det älskar vi nog alla hoppas jag, för ingen ska klaga på att de varmt.!
men lilla jag kom nyss hem från stan " ovanligt"..  men idag träffade jag allt rebecka och vi hade det jätte trevligt iallfall!
tag sen man träffade henne och såg henne för den delen med så trevligt.
Men hon köpte ett linne, smink & bh.
jag kom faktiskt med hem något & de vart en bh & linnebyxor typ ?, hahaha .

jag tar kort på det senare!..

men nu sitter jag funderar på vad jag ska hitta på nu, för jag har reden vart i stallet!
jag är ju så himlas duktiig så jag gick upp klockan 07:00 och från sängen och var i stallet vid 07:30^^
Är jag inte duktig då? jag tycker ja borde få en guldstjärna, hahah !

David var jätte fin och jobbar på riktigt bra nu, älskar min ponny otroligt mycket, glad att jag har dig♥
Och i morgon blir de hoppträning & de blir dunder skoj! -

JAG BARA ÄLSKAR MITT HÅR NU...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0