Nattinatt ?

Just nu sitter jag här i min soffa som finns i mitt rum och jag ska strax forsätta kolla på one tree hill säsong 4!
jag har ju som sagt bröjat om från början av hela  serien ^^
men har ju inte skrivt så mycket om min fina ponny på tag känns de som ? även ja skrev om han i för går, tss !  men han mår så himlas bra iallfall, sjukt fin i dag på dreesyr passet!
längde på sig som fan när ja längde stegen och kunde korta ihops sig lätt och fint med, finaste ponnyn verkligen!
Glad att ja har dig ♥

i helgen blir de hopp träning för oss två för Christer Gustavsson, ni kanske inte vet ritkigt vem han är men han har  tävlat höga klasser när han var ung, men just nu för tiden så är han tränare & byger tävlingsbanor som t.ex GLOBEN & FALSTEBO ! ..

Jag tränade för han förut när jag hade min föra C-ponny!
men christer är iallfall duktigt & bra !

men nu ska jag allt traska mig ut till köket och ta något att äta sen se på one tree hill men vi hörs i morgon (:
pusss



Star Of David - Bilden är från tävligen i omhoppningen!



Harlekin - Här har ni min föra C-ponny jag tävlade upp till LA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0