Måndag - Åker stax

heey alla söta bloggare :)
här sitter jag nu och har precis städat rumet & gjort orning mig!
jag ska strax dra mig till fina staden göteborg och träffa bästa felicia holm där! fyfan saknar denna brud allså^^ men får sitta i en bil ca 3½ timme men de är värt de! ahahah^^
 men det är så att jag bara stannar i en natt där för jag åker med pappa & mamma ner ditt, dom ska göra något där och då fråga dom mig om ja ville hänga med och träffa min underbar vänn, självklart hänger ja på!
jag kommer åka ner till göteborg senare i sommar då jag kommer stanna längre.

men jag har redan vart uppe i stallet och tog hand om min fin ponny som betyder allt för mig♥

men ni får ha de så bra idag och i morgon självklart, men så hörs vi i morgon kväll :)
pusssss


Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- en glimt av mitt hästliv :D

Fin blogg :)



Händer idag då?:)

2010-06-14 @ 20:27:12
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0