Lördag & Söndag

Heey!
ledsen att jag inte bloggat något på dom här dagarna men har haft så fult upp verkligen, men det har verkligen gått bra för mig denna helg, är sjukt nöjd med alla 4 rundoran jag gjort. !

Lördag : Lb kom jag 2:a, 2 sek från vinnare! BÄSTA DAVID & LA så stanna vi ut oss ( MITT FEL )
Söndag: LB+5 hade jag 8 fel då jag la han för nära men sjukt fin verkligen! & min andra LA gick ut med 8 fel, sjukt fin verkligen, la han för nära då med, men han räddade mig verkligen på andra hindret^^ så jag är jätte nöjd verkligen, synd i LA verkligen då jag hade sjukt bra tid så kunde tagit hem de, men sånt är de när man satsar också ;) hahaha

finaste star of david ♥


LA



LA


LB - omhopningen


<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0