just nu !

jag ska strax "hoppa" in i dushen för jag ska in till stan vid ca 2 och träffa alexandra en stund, ett tag sen man träffa denna unga dam som sagt. ungeför 2 veckor sen^^ så båda vi känner de var dags nu! hahaha
 
men jag känner ju att jag inte behöver skynd mig så mycket än då, klockan är ju bara 12 än så länge!
varför jag åker in så sent idag till stan är för lilla jag ska äta klockan 1 sen gör alexandra något istan nu..

men vad gör jag anars då ?
joho jag sitter här och bestämmer med rebecka om hur de blir i morgon och vi fått in en dag allt vi ska ses, trevligt allt tycker jag! så i morogn blir det stan också då, ovanligt för mig ? NOO..

Denna vecka har börjar rätt bra än faktiskt, shitshit allså, men jag gillar ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0