just nu - 22:32

Tjabba alla bloggläsare !

jag kom nästa nyss ut från duschen! skönt - skönt allt  & nu sitter jag och lyssnar på bra/ härligt musik, snackar med folk som är underbara^^
och innan det så käkade jag faktiskt jordgubbar med mamm, pappa & lille bror allt, gott som bara den, FAST fick lite ont i magen efter, men skit samma ;D .. sommarlov om 2 dagar så vem bryr sig? ..



Idag var jag ju i skolan och tog en shopping runda och sen hem och drog ju på mig stallkläderna!
hade två hästar idag, mockade hos båda och gjorde mat sen vart de ett ridpass på bästa ponnyn<3!
sen var de dags att hoppa upp på hillma, shit! sjukt länge sen man red på henne, kan det va 1-2 månader sen?
SÅ det var kul att få rida henne igen, men vi joggade bara men endå!

Hemma vid 5, ojoj:O!
hem och byte kläder sen åkte jag & mamma ner till mickis ( brors hus)..
fixade allt tills i morgon , ska ha studentfesten där, niiice :D

men har inget mer att säga!

hörs i morgon, får se när jag bloggar allt, kommer på kvällen tror jag*?
men ha de så bra så länge & sakna mig alllt, tss pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0