JUST Nu..

kom nyss hem ifrån brunen^^
Det var riktgit mycket folk där faktiskt och det kunde man nästan knappt  inte tro?.. men de var fullt med folk!
 Och vi träffade på rätt många också och det var ju trevligt att prata med dom en stund sen efter en stund så gick vi och åt på resturang,  jag gick ner mad mamma & stora syster!



Men nu så är klockan 18:42 och mamma håller på med fikat där ute i köket och jag kanske ska allt hjälpa henne så vi kan börja äta de goda tårtan (a) hehehe

Mamma vann på lotto sak, och vann första priset, Helo Kitty!!



Min glada kusin, lisa fick helo kitty av min mamma.
lisa ville verkligen ha en sån och hade köpt massor av lotter men vann inget..
Min mamma är för snäll & bäst ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0