Hemma

shit vad klockan rullar på när man har roligt, Tss!

jag kom nyss hem från stan men jag har ju inte riktgit vart ute i stan utan jag var ju allt på bio med mickis! ..
vi såg ju nya twilight filmen som heter eclipse men det vet nog alla om skulle ja tro?
men den var sjukt bra verkligen, snacka om humor i den.  älskar den . Hhahahaha ^^  men ja ska inte av slöja vad som händer och sker i filmen som säkert inte så många som sett den men säger GÅ OCH KOLLA PÅ DEN !
detta är VÄRT

kanske ska gå kolla på den i morgon med?


men nu tror jag allt ska krypa ner i sängen och äta mitt godis som jag har kvar från bion och se på någon film.
men hörs i mörrn kysss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0