HEMMA nu ! " svampbob"

Nu är man hemma och idag var det sista dagen man var i skolan som jag är ledig i morgon som syster tar studenten, så det blir massor firande där allt då, NIICE ! :D

Men min skoldag idagrå? .. vad gjorde vi ?^^
det var REALKAMPEN och vi tävlade emot alla klasser på skolan..
men vi var så få i våran klass idag och det var 2:orna också så v slogs ihop och fick allt en bra grupp..
Vi kom i final två gånger men IT killlarna fruskar ju fasen ,, fy ;D

slutade och då drog jonna, hanna, jag & ankihh ner till stan sen skulle hanna & jonna hem så ankihh jag tog en shoppning runda (a)..

kom hem med -

Linne, tunika & skärp ( silver) BILDER KOMMER !




Så här såg man ut idag!
osminkad och vacker- hahahha! eller inte ^^
och vårat lag hete Svampbob!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0