Hemma Igen

Nu är bitchen hemma igen ! hahaha^^
jag haft de ritkgit bra i dom har två dagarna, att få träffa sin underbara bästa vänn i göteborg ^^
hon möte mig i nord stan med moa & jesper och vi gick på stan en stund men när vi gick på stan så var det bara jag, jesper & felicia, moa skulle åka träffa rasmus? ..

Det var full fart med skratt, stackars jesper ett tag där xD hahah!
sen drog vi till kunsgabacka, looove !<3
 vi var där ett tag och pratade med folk sen drog vi till särö där felicias mamma bor!
hon ville träffa oss så vi självklart drog ditt och hälsade på, trevligt att träffa henne igen, hon 'är rolig allt ;d hahah!

"Du kanske ville prata med mig ? "

Efter en stund så kom zebbe hem och så satt och prata med honom lite...

( ojojojojoj säger ja bara, inte sant! =O )denna meningen är hemlig!

sen när vi hade vart där vart de kungsbaka igen och väntade på bussen som gick till frillesås? ..
där felicias mormor bor och där stanade vi över natten!

Dagen där på så träffade jag daniie :)
trevligt allt!

Tack för dom har två dagarna med dig vännen, miss you ! <3

På vägen hem så drog mamma, pappa & jag till ullared! ..


Normal bild på oss ;d hahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0