Godnatt ^^

Nu ska lilla jag att krya ner i min underbara säng och kolla på one tree hill liten stund tror jag, för jag kan ju inte somna direkt som sagt  & då får man titta på det en stund, så  är  jag strax på säsong 5 ! det rullar på här^^
loove på detta ♥

jag har inte så mycket mer att säga / skriva nu känner jag! tyvärr ..
ända jag kan säga är att jag ska upptidigt imorgon så det är  därför ja ska dra mig bort till sägen, jag ska upp och rida i morgon innan han går ut i hagen.. jag är duktig!
men jag ska in till stan sen vid 12 så lite därför med MEN det är inga andra som rider så tidigt så skönt rida lite själv!
men nu ska ja sova så godnatt pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0