GODMORGON

Torsdag idag allt och jag känner mig inte så frisk, such!
men jag sitter här i stallkläderna och väntar på min syster har gjort orning sig så vi kan dra till skolan, lilla pappsi är så snäll så kör oss till skolan! Tack  så mycket :)

Jag skulle helst vilja gå till själva vanliga skolan idag, ha sommar kläder på sig och sånt men nae ska till åby och rida sista gången.
Men kul de med liksom, skola i mogon^^

Men idga på åby ska vi hoppa och "tävla" för skoj skull med varandra.
Lag tror ja ? ..

Efter skolan ska ja ligga och sola! ..
stan?--

hörs senare! pusss



Älskar min ponny !
Tävling på söndag och hoppar Lb & Lb+5 !
Skulle ha hoppat LA som finalen i DIV 1 går då men våran klubb har inget lag mer som är synd, har två halta hästar och en sjuk häst ( inga av dom hästarna står i mitt stall ) 
 Så david är enda som är frisk & fin så vi kör på dom har klassern  i helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0