Från i går...

Jag är lite ledsen att ni får en sen uppdatering, men jag hade ingen dator i går kväll och jag måde inte toppen heller, ja frös verkligen sjukt mycket så känns som jag kanske bli sjuk snart, inte bra alls!"

men iallfall, i går skrev jag ju att jag hade en sån tråkigt dag och hatar söndagar och shit.. men jag gjorde faktiskt något i går!
Jag, mamma & syster gick ut och åt och vi gick allt till Kina, mums och mysigt allt sen därefter så gick vi runt en stund sen gick vi och handla, sen kom mickis och hämntade oss. 
När vi kom hem så fikade vi lite med mickis..

vid 7 så var jag i stallet och tog hand om finaste ponnyn allt men jag red inte idag som han gått så bra på crister träningen så vi tog en promenad







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0