Dagen - Kvällen

Min dag vet ni ju nästan redan om vad jag har gjort!
jag satt ju pluggade tills klockan vart vid halv 2 och lämnade in skiten som jag berättade/ skrev om förut.
men vad har ja gjort med av resten av dagen?
joo jag spendera min tid här hemma och var lite barnvakt allt, jag var de tilll min bror barn gustav ni vet vem jag menar, har ni läst min blogg ett tag så borde ni veta vem den lilla 3 åriga pojken är..

Och sen på kvällen var de allt hoppträning, och david vad taggad som fan och var sjukt fin verkligen, han hoppar upp sig som bara den nu och det gillar vi verkligen. du får mig att le varje dag min underbara fina ponny♥

Bilden är från den senaste tävligen och är ifrån den fina rundan i LA.


Efter träningen så var de dags att jobba!
hade stallet på kvällen och de är så skönt att inga lektions hästar är inne mer^^ man är klar i stallet typ efter en kvart!..
jag är ju inte själv heller utan syster är också med och de gillar man..hahah!
men nu kommer de bästa tror jag som vart bäst under hela dagen men de hände ju på kvällen men efter jag hade jobbat klart och det var att mamma, jag & syster grillade (a) mums verkligen, dock åt ja lite mycket kanske? jag fick allt jätte ont i magen men ajaj sånt är de när man umgås.!<3

Jaha så här har min dag vart!
Midsommar i morgon med, trevligt !

Men nu ska jah krypa ner i sägen och sova så hörs vi i morgon, godnatt på er alla söta läsare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0