dagen i går!

heey!
jag är ledsen att ja inte blogga något i går men hade så mycket att göra och så fixa sofia min blogg med så...
denna gång vart desigen lite mörkare, kännde för det och trvis de med så får tacka sofia så mycket ♥


´Men vad gjorde jag i går då ?
jag skulle ju ha träffas adina men vart tyvärr inte, lite synd men ses snart bruden ;)!
 så jag var ute och sprang i underbara vädret & och gick jag till stallet och där träffade jag helt plöstligt ankihh^^
henne har man verkligen inte sett på 1½ vecka kanske ?.. så båda vart helt chockade när vi fick se varandra men det vart trevligt att stå prata med henne en stund.!

Jag verkligen älskar min ponny! han är ju verkligen som en gud? han har blivit så fin i både hoppningen & dressyren. jag vill verkligen tävla nu men finns ju typ inga just nu så nu är de att träna och bli bättre. pusss på honom <3

NYA


GAMLA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0