Vädret..

Väder är ju riktigt skum här i min lilla by jag bor i men de kanske inte bara här vädret är skumt här utan någonstans där ni bor med?
men det är riktigt varmt här så känns man kanppt kan andas och det har precis börjar regna här med och börjar åska och även är de varmt endå ?^^ så jag säger detta är skumt! 


men mnin bror kom nyss in i mitt rum och fråga : Vad gör man i detta vädret ingentligen?  men ja vet inte riktigt vad jag skulle svara först men  sa jag faktiskt du kan se på film eller något sånt.  men sen kom jag ju på att de åska och kanske inte så smart hum?  då sa ja du har en mobil tele ring någon att snacka med!
Och han gick och gjorde de, snacka om att han lyssnar på mig.

men nu ska jag nog slå en singla till robin som vill så gärna att ja ska ringa,! jag tror han har tråkigt, men vad gör inte  vänner`?  ställer upp och prata lite med honom.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0