tisdag


Harlekin & Me
 C- Ponnyn ja hade innan david .  


Gick upp klockan 7 i morse och var i stallet vid halv 8,! .. börja tömma ut boxen och sen tvätte hala den- shit jag vart helt slut kan ja säga men den vart riktigt fin faktiskt oh det är ju meningen som sagt & i morogn blir de att måla boxen så länge david är ute!. detta kommer bli allt fint! 

jag skulle ha hoppträning imorgon igenligen men den vart inställd tyvärr så jag hoppar lite själv idag  tror ja allt. det står ju hinder framme så varför inte bara hoppa lite då?..
men vi får allt se vad jag gör!

i morgon blir de iallfall träffa patricia & bea- wiiiiiiiiiiie! 

men nu ska ja allt äta. puss påer

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0