Torsdag



Ledsen att ja bloggar så sent på dagen, men hoppas de inte gör något ? ...
jag hoppas ni alla haft en riktigt bra dag som vädret är helt underbart!..
Säker har ni badat & solat på stranden eller på gräsmaten ? !

men jag har verkligen inte badat eller solat idag för lilla jag vakna med jag hade jätte ont i mitt  vänster knä så hade jätte svårt att gå ett tag... men det gör väl inte så mycker för jag inte köpt något ny bikini än så det är ju okej !..
men i mörrn ska ja till stan då ska jag allt köpa en bikini sen dra till sjön och bada med sofie tror jag allt. myssigt!
Men var uppe i stallet och skritta ut på david i skogen & han verkligen tyckte de var sjukt skoj^^

jag har en min stor godis påse kvar som ligger här, så vill ha myss kväll så kom ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0