Tis Morgon

Jag är vakna nästan nyss, åt lite frukot och just nu försöker piggna till, lyckas ja ? NEJ!  men klockan är 09:09 nu  och jag känner mig ganska stolt för att jag är redan upp denna tid,  för jag vaknat felera gånger inatt för det var så varmt! dettta är ju verkligen sjukt att de kan vara så HOT på nätterna! ..

och säger det redan nu, sorry att ja inte blogga så mycket i går men ja jobbade på kvällen och så!..

Men händer för min del idag då? jag kanske ska allt in till stan och träffa en kompis^^ det var ett tag sen jag var i stan nu! jag har hållt mig borta från kläderna (a).. och ja lyckads riktigt bra. inte köpt något på 2 veckor!


men nu ska jag städa upp på mig rum, höres sen



bilden är gamal.! ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0