Sönd den 11

jag är lite seg på att blogga idag men det har ju inte vart den roliga dagen för mig!
men jag har iallfall tagit de lungt och åkte till gravstenen sen på kvällen  eller aa kom ju nästan nyss hem ifrån där. men innan åkte ditt så var jag allt i stallet och red bästa ponny kl halv 10 på kvällen (Y)

David var super fin verkligen men dock riktigt pigg med de gillar vi allt, han är så himlas fräch nu och vi ska nog hoppträna på tors. hoppas, hoppas!

bilden är rätt gamal



jag måste bara till lägga att jag saknar mina brudar allså! ..
snart ses vi igen och då jävlar <3


Kommentarer
Postat av: Rebecka Ek

ska du hoppträna med oss för Lizze eller ska du hoppa för någon annan? :)

2010-07-12 @ 00:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0