Planering tills i morgon!

Min dag i morgon blir rätt upp taget.. snacka om att köra enda från man vaknar tills man somnar men det blir trevligt endå faktiskt^^
ska allt träffa vännen sofia som fixar & trixar med min blogg & det var länge sen vi sågs nu så blir skojigt allt faktiskt!
vi ska först ner och köpa hårfräg till mig " i morogn händer det äntligen, ny hårfärg! looove" sen hem och färga det och vänta tills de blir klart så ska ja fixa håret sen mig själv sen ska hon allt fota migg! WOW va? hahahah^^ .. så de blir lite bilder på mig och en ny design allt! det gillar vi!  Efter fotat mig ska vi upp till david och ta hand om honom och hon ville fota oss två tillsammans med så vi kör på de med! foto dag?  HAHAH

så här se min dag ut i morgon och hoppas vi får några fina bra bilder nurå och + att håret blir superfint! då blir jag riktigt glad.

men som sagt ni får allt se i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0