Lagar mat

kom nyss ut ifrån duschen och kan säga att det är riktigt varmt än, jag kan inte förstå att de kan vara så varmt! men det är ju sommar verkligen nu och man får väl inte klaga på de riktigt även de åska förut och regna förut men nu är de ju helt klart vackert väder.. skum vänder!

men ska ta på mig lite kläder sen blir de att laga mat med mamma ^^
det blir en liten myspys kväll här hemma, med god mat & efterätt och äta något gott sen kanske framför tv!..
det är så härligt & mysigt tycker ja^^ 
Jag är ju bjuden på fest ikväll men som jag inte är helt frisk så stannar ja hemma och vilar upp mig tills i morgon då jag ska träffa mina underbara vänn Bellan! 


ni får se senare vad det blev för mat jag hjälpte till att laga! jag är så dukitg känner ja (a)^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0