Kvällen

Snacka om att de var skönt ta en dusch och kom precis ut ifrån den! ..
och innan de åt jag lite jordgubbar med famlijen, så himlas mysigt eller vad säger ni?..  jag åt ju jordgubbar i går med, tjockis ja är då (a) men är de gott så är de allt, och som sagt det är sommmar så det är bara att äta på. hhhaha!

men gjorde ja innan de då?
hum, erik kom förut och vi bara chilla som sagt, vi gick en promenad vid kanalen och så, allså i lilla byn söderköping, sen drog vi oss hemmåt!..
trevligt allt att träffas (: ^^


men jag börjar bli lite smått små grinig på värmen på nättern!, jag kan verkligen inte somna längre!
mitt rum är verkligen varmt och känns som ja kommer dö i hettan!,. visst de är kallare i kväll än det brukar vara me endå, ja får allt köpa en fläkt och ha på hela nätterna så man kan soma så man slipper vakan varje timme av att de är varmt i rumet.

men ajaj nu ska jag allt lägga mig framför tv och se på one tree hill♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0