just nu kl 01:13



Star Of David ♥

älskar dig min fina underbara ponny!


Heellu alla söta läsare! :)

jag är sjuk idag så därför min dag är så skit som ni läste i inlägget som är innan detta & jag har sovit sen ja skrev detta inlägg med!
jag är allt en sovar idag men jag har verkligen behövt de som är sjuk^^. men ja hoppas ni alla andra haft en underbar dag och gjort något trevligt.

Men just nu sitter jag bara här! svarar på alla sms jag fått underdagen och pratar med allt trevligt folk på msn..
jag tror att ja ska strax dra min till sängen igen och se på något one tree hill ansnitt? säsong 6 nu!
har ju redan sett alla avsnitten men de är ju love på serien så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0