Jobb & Nu

Hade stalljobb i kväll och jag vart så arg verkligen...
jag kunde vart hemma klockan 8 men nej nej för när ja skulle frodra hö så var de ju mögel så fick öppna en helt ny och den var ju halva mögel så fick rensa hela balen!.. så jag var inte så glad så kom hem vid halv 10!

sen när ja var klar med stallet så fick ja sjukt ont i mitt knä igen så har lindat in de nu så hoppas de släpper snart!



 Och nu sitter jag här i min lill soffa eller vad man nu ska kalla de som är i mitt rum & så har  jag har min underbara hund som ligger på glover neran för mig.. såå sööt är han (a) men skit samma!
jag sitte och pratar med Erik E och han vill ja ska komma på en fest som är på ons, men får se vad ja tycker om de, hhahah ;) ..
sen funderar ja också om ja så dra till min store brors fest som är i morgon. han fyller år i morogn men alla är runt 20-25 år där? så kommer ja som är 17 .. känns bra! men får se vad ja tycker. ja firar han iallfall på dagen sen får ja se hur de blir på kvällen. 

men nu ska ja gå ut i köket och prata med min mamma och min pappa en stund, dom kom nyss hem från stockholm! 
 
kysss♥



Bästa NEMO <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0