Hemma ifrån stan

Varmt & ennu en gång varmt idag! 
men ska dock verkligen inte klaga på fina vädret som  vi har fått i sverige..^^

men jag kom nyss hem ifrån stan nyss med sofie och kan säga det var sjukt skoj att träffa denna människa som inte sett henne på tag..
När vi kom till stan vid havl 1 så börja vi gå kolla lite sen börja min lilla mage säga mat och jag hade verklige tur att sofie var med hunrig, jag åt inte helle någon frukost i morse innan ja drog så min frukost vart donkan!.. mumms så gott (a) ..

Jag handla två saker och det var från monki !

nu ska jag inte handla kläder tills typ skolan börjar igen !,.. mina pengar tar slut annars de gillar jag verkligen inte,.!,. så slut handlat för min del. har redan så mycket kläder so behöver inte mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0