Dåligt uppdatering!

jag vet att jag inte bloggat så bra på sista dagarna och är verkligen ledsen för  de!
men har inte fått någon tid att kuna blogga, men nu är jag här så de kommer fram lite !

Igår: jag hade en bra dah i går!  det hände väl inget specilt men den var bra endå till hem telefonen ringe mitt halv 12 på kvällen och fick springa upp till stallet för hästarna hade rymt i från hagarna! så syster och ja sprang upp ditt direkt!
Det var redan en tjej redan där som försökt fånga dom men inte lyckas så bra men när vi kommer upp ditt så var de inte ens några hästar som tillhörde till vårat stall. men vi tog in dom i vårat stall. när dom kom in i stallet såg vi vart dom kom ifrån. så ringe till henne som äger dom 3 hästarna som hade rymt.. lite efter 12 kom hon och hämta dom! ..

Idag: Vakna vid 9 ungeför och vakna absolut inte av värmen idag uta vakna naturligt bara! . har kunat sovit hela natten nu och inte vakna 4 gånger sköönt!

Skulle träffat Stoffe idag men nae!
gick upp till alexandra som var i stallet och prata med henne en stund, inte sett henen sen sluta skolan och de är länge sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0