åkte aldrig


Bilden är taget för 1 år sen snart typ! ..
Fotograf är Ankihh

Hon har fotat rätt många bilder på mig och hästar och hon fotar riktigt bra ska ja säga!
 ett beröm till Ankihh C


jag vakan vid halv 9 och vädret sög verkligen'! hela min tanke & huvudet sa faan!! jag och alexandra skulle ju till patty och sola & bada och vi ville verkligen ha de fina vädret med oss men nae!-..
så tänkte vi att vi skulle ses i stan men patty kunde inte komma ditt då, synd!*..
så nu ligger ja i sängen med min lilla hund brevid mig  och vet inte rikigt vad jag ska göra nu. suck verkligen!..


jag har ju också två hästar idag som syster har nackspärr. stackars henen verkligen♥

men hörs senare!


Kommentarer
Postat av: ankihh

beröm till mig? hoho ojj, vart är min medalj ? (: <3

2010-07-08 @ 21:27:51
URL: http://ankihhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0