--

duchen väntar allt på mig nu och jag ska allt strax dra mig ditt och när jag har duschar klart blir de att se på New Moon med mammi, vi log och kolla på första filmen förut Twilight . oh shit filmerna är ju riktigt bra. jag vil ju helst se Eclipse men går ju inte men ska ju se den på bio snart igen endå så gör ju inte så mycket. ja tror den är bästa av alla. men ajaj-

Red på hillma idag och syster red på daivd pojken!
det var ett tag sen jag red på hillma och i början var hon lite strak och jobbig i galoppen men sen vart hon riktigt fin och alla de där försvann. syster har en fin storhäst!

bilder kommer sen!

men duschen väntar på mig nu.. hörss <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0