fotbollsmatch!

Söndag, söndag!!  värsta dagen på hela veckan som alltid, men kan säga att bella räda min dag!
hon ringde mig när ja städade på rumet så ¨frågar hon om ja vill ner till sporthallen och kolla på fotbollsmatch, självklart var ja tvecksam om ja skulle med ner. För de första var de kallt som man fryser ihjä & för de andra är de en bit ner! men lilla jag är så snäll så ställer upp för min vänn.
Söderköping kom 4 i hela cupen!  lite synd och så,men tycker dom var allt duktigt tjejerna!
sen seplade killarna men vi gick typ då, ATTANS faktist för dom är ju roligaste att se på (a) och fråga inte varför bara!
sen drog vi hem ungeför vid halv 3-3. sen vart det allt käka! men det var jätte kul att träffa dig unge, som ja inte umgås med folket i sörping mer så är de kul att ha någon, tss! ♥

nu är klockan 17:28 ska strax gå till stallet, blir nog bara skritta idag med han, barbacka eller något. som han  var så himlas duktig i går och jobbade på bra så blir de lite vila för han (: men mysigt endå allt! .
ska ditt med syster allså så kanske dags för mig att stänga av datorn och klä på mig varma kläder som jag ska ut i de kalla! .
men vi hörs senare♥

bilder kommer !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0