23:31

hellu, jag vart lite seg på att blogga idag så får allt bli ett kväll inlägg, men de skadar väl inget?
men jag har haft rätt fult upp hela dagen, har blivit filmad när jag red både david & hillma!
syster och hennes kompis gör ju ett projket i skolan så jag hjälper dom kan man väl säga, så jag rider massa övningar dom gör! det är faktist riktigt bra övningar, för båda två tycker jah!
sen skulle ja och beata på fest, men han vart ju sjuk:/ så det vart inte så lyckad för oss denna kväll, ATTANS kan jag nog mest säga som sakt, men nästa helg då jävlar!
då blir de party, så akta er ^^;P tsss!

men iställer för att åka och festa så vart det att äta en godmat med mammi & pappi!
sen satt jag och kolla på robinsson finalen, kan väl inte riktigt säga att ja följde det men hade endå lite koll på alla, men hoppade eller ville att tjejen skulle komma till finalen men hon kom 3:a endårå..

men jaha, nu vet jag inte vad jag ska skriva mer? klockan är 23:31 och är knappt trött, men igentligen borde ja gå lägga mig!, jag sover så himlas länge på morgonen. usch och i morgon är det söndag!! jag hatar ju verkligen söndagar, någon som kan räda min södang i morgon?!! ....
men nu ska ja nog se på någon film, får se vad det kan bli men vi hörs i morgon♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0