trevlig dag allt..

Heey (:
idag är det allt torsdag och mina torsdagar betyder att jag åker till åby varje gång och åker och rider på ridlektion med skollan då som alla vet som följer bloggen allt!..
Vi är ju två uppdelade grupper i klassen som sakt då. 
men jag fick allt rida på Falco idag men, hen helt underbar ponny/häsy! han är något imellan där.
men sjukt trevlig idag, jag red han hemskt mycket bättre idag än vad jag gjorde första gången med de gick jätte bra då med men aa ni fatttar hoppas jag:)?

sen tog jag bussen hem vid någon gång vid 3 till rese sen byte buss där till sörping.! tur så fick jag inte alls vänta på bussen.
sen hem snabbt och åt lite sen gick jag till stallet direkt!
fixade orning allt först innan jag skulle hoppträna..
kan säga att david var sjukt fin idag, hittar han ju mer varje gång & allt känns mycket bättre. har bara  två ord att säga- älskar han

men dag vart trevligt allt tycker jag, träffa vännerna i skolan & pratat med felicia på i tele, och hopptränat! love.


David efter hopptränigen !.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0