Tisdag..

Gör ett litet sent inlägg här då som har hänt under dagen allt då!
Var i skolan idag allt då, hände väl inte så jätte mycket som sakt, kan säga att maten i skolan var ej god (Y)! .
fick också sluta en halv timme tidigare idag med, snacka om nice allt för då hann jag med ta bussen som går vid  3, så jag och nannis gick ner stan och ladda på mobilen först sen traska vi till södertull.
Sen kom Beata, Linn-Amina & angelica och prata med oss.

När jag kom hem till lilla söderköping så gick jag direkt och byta om till stallkläder och sedan åt jag lite mat, hungrig (a) !!
gick till stallet och fixade bästa david, ha var jätte fin idag verkligen, kan bara säga älskar denna ponny ♥
jag filmade min stora syster idag när hon red på hillma med, kommer en film sen allt ! Syster har en underbar fin stor häst tycker jag allt.


bilden är taget från en hoppträning för ett tag sen. ! .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0